Translate This Blog

+grab this

sobota, 17 marca 2012

Leprechauns Room Escape

GRAJ


Leprechauns Room Escape to propozycja od Bored na Dzień Świętego Patryka, patrona Irlandii. U nas jest ono związane raczej z piciem zielonego piwa :)

1 komentarz:

  1. w roślince po prawo od kanapy patyk
    w bonsai na górnej półce kluczyk, na nim cyfra
    pod prawym rogiem dywanu jakaś podpowiedź
    ze stołu jabłko wzięłam, na jabłku cyfra
    pod podpowiedzią z klawiszami jest dziurka na klucz, otwieramy skrytkę i mamy jakiś kwadracik biały z czerwoną kreską (ściereczka)
    ściereczką przetarłam deskę surfingową (chyba) i mam równanie
    --BIG
    -GREY
    -UGLY
    --SUM
    --------
    LYIEG

    podane mamy wartości
    S=0
    M=6
    U=3
    L=1
    R=9

    podstawiamy

    --BIG
    -G9EY
    -3G1Y
    --036
    =======
    1YIEG

    najpierw patrzymy na ostatnią kolumnę
    żeby ostatnią cyfrą wyniku było G to 6+2Y=10 czyli Y=2

    --BIG
    -G9E2
    -3G12
    --036
    =======
    12IEG

    skoro suma ostatniej kolumny > 10 i <20 to musimy do przedostatniej kolumny dodać 1, a żeby na przedostatnim miejscu mogło być E to I+1+3+1=10, czyli I=5

    --B5G
    -G9E2
    -3G12
    --036
    =======
    125EG

    i znów wynik przedostatniej kolumny > 10 i < 20, czyli do kolumny środkowej dodajemy 1
    literom G, E i B muszą odpowiadać cyfry 4, 7 i 8, bo tylko te pozostały wolne
    G nie może być równe 4 ani 8, czyli G=7, czyli B=8, to dla E pozostaje już tylko 4

    teraz patrzymy na szufladę z napisem BLUE i podstawiamy cyfry 8134
    z szuflady nóż

    nożem wycinamy kombinerki z boku siedziska krzesła

    teraz idziemy zagrać na fortepianie
    podpowiedź spod dywanu pokazuje, które klawisze wciskać
    na czerwonym jabłku mamy 2, na zielonym kluczu 4
    z kartki nad fortepianem jest (A)t first, czyli literka A jest pierwsza
    oraz (Y)our third czyli Y jest trzecia
    pozostaje już tylko niebieski klawisz jako ostatni, jak dobrze zagramy wyskoczy kartka z napisem, i z fortepianu będziemy mogli zabrać młotek

    w widoku na lewy róg kanapy, możemy zrobić zbliżenie na ścianę, tam używamy młotka
    w wyższej szafce z boku jest coś czerwono czarnego, wycinamy to nożem
    robimy w item zbliżenie na kijek i na jego górną część, tam umieszczamy ten przedmiot

    teraz zaglądamy pod kanapę i tym kijkiem wyjmujemy spinacz, wyginamy go kombinerkami i otwieramy nim szufladę na klucz, tam kluczyk czerwony, otwieramy nim czerwone jabłko, by znaleźć kartę do wyjścia

    KONIEC

    OdpowiedzUsuń

Komentarze bardziej lub mniej powinny dotyczyć gry, czyli chwalimy, narzekamy, informujemy o błędach, no i przede wszystkim pomagamy sobie przejść grę. W miarę możliwości starajmy się nie podawać gotowych kodów, tylko wytłumaczyć skąd takie rozwiązanie.

Dozwolone tagi HTML w komentarzach.

Komentować mogą użytkownicy zarejestrowani i anonimowi. Więcej tu.