Jeśli dasz człowiekowi rybę, nakarmisz go na jeden dzień. Jeśli nauczysz go, jak łowić ryby, nakarmisz go na całe życie.

Translate This Blog

+grab this

piątek, 31 lipca 2015

Cube Escape: Case 23 – Rusty Lake


GRAJ

Cube Escape: Case 23 to nowa gra od Rusty Lake.
Gra zawiera elementy horroru.

Zobacz także: Cube Escape: Harvey's Box

Rate this posting:
{[['']]}

62 komentarze:

  1. grał ktoś w to? brakuje mi hasła do sejfu, jednego (pierwszego) hasła do krzyżówki

    mam jeszcze w item niedopalone cygaro i słoik chyba z muchami, mam otwarte szafki pod książkami i na tablicy przypięte kartki od I do IV oraz kartkę RUSTY LAKE

    i stoję

    OdpowiedzUsuń
  2. udało mi się podnieść wszystkie książki na półce, odsłoniła się skrytka i tam chyba trzeba dopasować symbole ale jak je odczytać z tych rysunków I - IV ?

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam tylko rysunki II III
    nie mam much

    OdpowiedzUsuń
  4. co z różą? nie mogę jej wyjąć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okey, już mam, trzeba odpowiednio ją przenosić

      Usuń
  5. oki, podotykałam zwłok i mam kolejną kartę

    OdpowiedzUsuń
  6. co z tym robalem, przyciskam go żelazkiem ale nadal żyje

    OdpowiedzUsuń
  7. pożaliłam się i zadziałało, nie wiem czemu wcześniej żelazko mu krzywdy nie zrobiło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no trochę trzeba mu było potłuc po główce :)

      Usuń
  8. fajnie, że grasz to mi pomożesz skończyć tę grę :)

    udało mi się nakarmić rybkę muchami ale nic z tego nie mam - w słoiku jeszcze muchy a ryba jakaś nienażarta mi się trafiła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak? u mnie jedna w kuli pływa, ale nikt jej nie chce

      Usuń
    2. matko, wodorostami sterujemy! trochę to potrwa

      Usuń
    3. wystarczy jednym wodorostem sterować ale zacznij od muszli, żeby nie marnować czasu jak ja :)

      Usuń
    4. krewetka, rybia płetwa i ogon się ruszają, może to nie rybę trzeba karmić?

      Usuń
    5. no właśnie o tym pomyślałam ale mucha mi poleciała maksymalnie w lewo i nie wiem jak ją stamtąd wypłoszyć

      Usuń
    6. wystarczy wyjść z widoku i jucha jest na środku :)

      Usuń
    7. jak klikniesz raz to wodorost, czy płetwa się rusza a jak klikniesz drugi raz to się zatrzymuje

      Usuń
  9. o matko ile much ta ryba zeżarła zanim spróbowałam nakarmić nimi krewetkę albo trafić do muszli i okazało się, że z muszlą to był strzał w 10 :) mam kluczyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z muszli palec wypycha muchy :(

      Usuń
    2. mi palec wypchnął taką świecącą muchę i jak ją ryba zjadła to dostałam kluczyk

      widocznie trzeba rybę najpierw nakarmić zwykłymi muchami? nie wiem, bo ja ją trochę podkarmiłam zanim trafiłam na palec w muszli

      a tak w ogóle to witaj Tissaro :)

      Usuń
    3. najpierw wpuść muchę, nakieruj do muszli, odznacz słoik w item, jak wypchnie muchę to będzie świecić, świecącą muchę nakieruj na rybę

      Usuń
  10. z książki mam kolejność do symboli (chyba tam też podpowiedź do kolejności klikania książek, ale ja oczywiście wyklikałam wcześniej) - i tu jest chyba numer telefonu, bo z hasła z krzyżówki oczywiście nic mi nie wyszło (próbowałam zamieniać litery na cyfry )

    OdpowiedzUsuń
  11. o matko !!! ja myśłałam, że to koniec a tu przeniosłam się do roku 1972 --- a gdzie do 2015??? przecież chyba tydzień będzie potrzebny, żeby tę grę skończyć

    OdpowiedzUsuń
  12. w roku 72 znalazłam mapę, i rulon z cyframi - znalazłam wartości a, b, c (mapa + rulon z cyframi + zdjęcia z tablicy + czerwony marker) po ustawieniu suwaków pojawia mi się babka w tv i wystawia rękę ale nic nie chce wziąć, zaparzyłam jeszcze kawę, z filiżanki dostałam inny kod do urządzenia abc i w tv zobaczyłam tego gangstera zza okna - chyba go obudziłam i jak wyszłam z widoku tv, to za oknem policjant wisiał na stryczku a gangster się ulotnił rozbijając szybę, udało mi się jeszcze ogolić brzytwą i odkręcić kratkę wentylacyjną ale tam siedzi kocur i nie zamierza wychodzić
    mam jeszcze czarny sześcianik w item ale już nie pamiętam skąd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szescianik chyba wsadz w ksiazke

      Usuń
    2. sześcian jest z tego rozbitego okna, jak zobaczysz wisielca

      mam jeszcze kod z maszyny do pisania

      Usuń
    3. po wpisaniu kodu z maszyny do pisania mam dwa kwadraciki w TV, wsadziłam kostkę i nie mam jej już

      Usuń
    4. tylko, że w tej lokacji nie ma książek

      Usuń
  13. dzięki dziewczyny za muche, nie łapie podpowiedzi do sziflady z obrazkow o książki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz mieć 4 obrazki i taki folder który otwiera się w item, w nim jest obraz, cygarem zrób dziury w miejscach zaznaczonych na obrazkach, pod spodem jest kartka z symbolami, jak robisz dziury zobaczysz te symbole

      Usuń
  14. w tv włożyłam sześcianik ale chyba potrzebny drugi

    OdpowiedzUsuń
  15. ogoliłam się brzytwą (w lustrze) i ścinki zarostu spłukałam w umywalce, mam pisklę

    OdpowiedzUsuń
  16. zadzwonilam, ale nie wiem co dalej, chce jakies slowo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodzi o słowo z krzyżówki, musisz je mieć wydarte i dać tam

      Usuń
    2. pierwsze chyba było w tej teczce, na pierwszej stronie chyba

      Usuń
  17. pomóżcie z suwaczkami, rulony ogladałam, mazakiem sobie cyferki przeniosłam, ale nic mi to nie dało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do TV są trzy kody, pierwszy jest z mapki, nanosisz te cyferki, podkładasz mapkę i patrzysz na te zaznaczone literki z tablicy
      A7B4C6

      drugi kod jest z kawy, a trzeci z maszyny do pisania

      Usuń
    2. jak uzyskać kod z maszyny do pisania?

      Usuń
    3. pisz zaznaczone słowa
      najpierw pierwsze, powinno zniknąć i powinna pojawić się taka plamka, potem pisz kolejne słowo itd...

      Usuń
  18. jade 3, mam atrament i oko, 2 fragmenty puzzli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam oko, atrament i 3 puzzle, ptasie oko dałam do tej czaszki
      kostkę umieściłam na ścianie, 2 fragmenty ściany odpadły

      Usuń
    2. dobra, mam ostatni, suwaki w szafce ustawiamy, a w drugiej szafce się te kreseczki przestawiają

      Usuń
  19. ok rozwalam ścianę, czarny pyłek pokazuje gdzie uderzać

    OdpowiedzUsuń
  20. mam oko, świece i nożyczki, na łódce wodzę kogoś, ale nie wiem co zrobić, brakuje mi muszelki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ustaw posag wg podpowiedzi z cokolu, dostaniesz oko, wloz je w gore posagi i ustawiaj kolejne konfiguracje, bedzie krysztal, tez wloz w glowe i muszekla - wszystko wyciagasz z ust

      Usuń
    2. dzięki, właśnie nie wiedziałam czemu mi te ustawienia nie działają, a ja dostałam oko i nie wiedziałam co z nim zrobić

      Usuń
  21. mam: nożyczki, świeczkę, ojejarkę. nie potrafię ułożyć prawego obrazu, nie wiem po co baba z środkowego macha oczami (strzałki znad drzwi nie działaja do oczu, do pochodni też nie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pod obrazem widać zarys jak ma wyglądać, brakujący element ma być po środku w górnym rzędzie

      skąd masz olejarkę?

      Usuń
    2. i nie mam pojecia co piszesz o rozpadajacej sie scianie

      Usuń
    3. jak włożysz kostkę na ścianę, wcześniej trzeba zapalić pochodnie

      Usuń
  22. no i 4 część!
    zginęłam już bo za wolno działałam, jakiś jelenioczłek mnie zabił

    OdpowiedzUsuń
  23. ja nie wiem, czy tu można działać szybciej jak nie wiadomo o co chodzi ? (mam na myśli 4 lokację)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zbierz najpierw wszystkie zębatki i włóż je na miejsce, potem ułóż rury, aby ropa popłynęła dalej, musisz otworzyć wszystkie ukryte miejsca na ścianach
      zapałkami podpal "coś" nad wajchą, łomem rozbij deski obok, aby odsłonić windę, wsiadaj do niej i uciekaj

      Usuń
    2. i nie trzeba robić tego w kolejności, można rury ustawić podczas zbierania zębatek

      Usuń
  24. ufff, skończyłam, trochę refleksu potrzeba w ostatniej części


    genialna gra! uwielbiam tą serię!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. a jednak uciekłam w ostatniej chwili dosłownie :) dzięki dziewczyny za komentarze - gra super !!!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze bardziej lub mniej powinny dotyczyć gry, czyli chwalimy, narzekamy, informujemy o błędach, no i przede wszystkim pomagamy sobie przejść grę. W miarę możliwości starajmy się nie podawać gotowych kodów, tylko wytłumaczyć skąd takie rozwiązanie.

Dozwolone tagi HTML w komentarzach.

Komentować mogą użytkownicy zarejestrowani i anonimowi. Więcej tu.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.