Jeśli dasz człowiekowi rybę, nakarmisz go na jeden dzień. Jeśli nauczysz go, jak łowić ryby, nakarmisz go na całe życie.

Translate This Blog

+grab this

piątek, 28 sierpnia 2015

Find the Escape-Men 162: Eel 4 – No.1Game


GRAJ

Find the Escape-Men 162: Eel 4 to nowa japońska gra escape od No.1Game.
Na początku można zmienić język na angielski. 1 zakończenie.

Zobacz także: Find the Escape-Men 161: Hyperbaric Chamber

Poprzednie części:
Find the Escape-Men 37: Eel
Find the Escape-Men 57: Eel 2
Find the Escape-Men 106: Eel 3

Rate this posting:
{[['']]}

11 komentarzy:

  1. mam 8 ludziów, aktywny pilot do TV i jakby pieprzniczkę, ludzika z pilota już mam, i tego z tv też

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem jak klikać poduszkę na krześle

    OdpowiedzUsuń
  3. otworzyłam tą buteleczkę (pieprzniczkę jakby), podpowiedź była na jednym z ekranów tv, O i X, tak samo jak na tym opakowaniu

    OdpowiedzUsuń
  4. a do krzesła podpowiedzią jest ten węgorz na plakacie

    OdpowiedzUsuń
  5. mam 9 ludzików (te, które opisałaś już mam) - brakuje mi ostatniego - mam jeszcze aktywny pilot i wachlarz (nie wiem, gdzie go użyć?)

    OdpowiedzUsuń
  6. no przecież ten wachlarz już kilka razy oglądałam w item a dopiero teraz się dziad odwrócił :( - mam ostatniego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja mam tylko 4 ludki,wykałaczkę ,pilota bez baterii i "gourd-shaped"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie baterie były od razu w pilocie, a włączyłaś tv (jest wtyczka na dole, którą trzeba włączyć do gniazdka)

      na odwrocie klapki od baterii jest ludzik

      Usuń
    2. aaa, jeszcze po lewej stronie tv są wyłączniki - podpowiedź do nich to płytki z krzaczkami po lewej stronie drzwi - uruchamiają światło

      Usuń
    3. o dzięki , na widok z wtyczką wcześniej nie trafiłam :)

      Usuń
  8. 1) na odwrocie klapki od baterii w pilocie
    2) na szarej zasłonce za lewą połową drzwi
    3) pod makatką z wężem
    4) na wewnętrznej stronie zakrętki od wykałaczek
    5) na odwrocie wachlarza
    6) w pudełku ze strzałkami (podpowiedź w tv na ostatnim kanale - trzeba trochę poczekać), po ustawieniu strzałek używamy wykałaczki
    7) w TV po użyciu kodu ze strzałek na ostatnim ekranie pojawia się ludzik
    8) spod poduszki na krześle (podpowiedź do niej podała Jednorogini)
    9) z węgorza (usypiamy go płynem z butelki - podpowiedź podała Jednorogini i chwilę musimy odczekać aż zaśnie, potem można go wyjąć z akwarium)
    10) z tabliczki z napisem EXIT nad drzwiami, ale musimy mieć zapalone światło
    7)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze bardziej lub mniej powinny dotyczyć gry, czyli chwalimy, narzekamy, informujemy o błędach, no i przede wszystkim pomagamy sobie przejść grę. W miarę możliwości starajmy się nie podawać gotowych kodów, tylko wytłumaczyć skąd takie rozwiązanie.

Dozwolone tagi HTML w komentarzach.

Komentować mogą użytkownicy zarejestrowani i anonimowi. Więcej tu.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.