Jeśli dasz człowiekowi rybę, nakarmisz go na jeden dzień. Jeśli nauczysz go, jak łowić ryby, nakarmisz go na całe życie.

Translate This Blog

+grab this

wtorek, 11 sierpnia 2015

The Happy Escape 9 – Tesshi-e


GRAJ

The Happy Escape 9 to nowa japońska gra stworzona przez Tesshi-e z Mild Escape.
Do wyboru język japoński lub angielski (język można zmienić na początku gry na dole lub w trakcie poprzez wybranie "function" -> "language"), grę można zapisywać ("function" -> "save").

Zobacz także: The Happy Escape 8

Rate this posting:
{[['']]}

18 komentarzy:

  1. super podpowiem że jedna moneta jest pod kapeluszem ptaka

    OdpowiedzUsuń
  2. mam śrubokręt, 2 klucze (użyte), kartę do łazienki, 6 monet i balon

    w łazience mogę odkręcać wodę monetą, ale nie wiem po co

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. załóż balon na kran i napełnij go wodą

      Usuń
    2. dzięki, a ja próbowałam użyć jak już woda leciała!

      Usuń
  3. Otworzyłam tylko dwie szuflady na kod cyfrowy,mam śrubokręt i baterię i 3 monety i stoję ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śrubokrętem odkręć uchwyt z okna i przykręć go z boku łóżka (jest taki czarny prostokąt)

      Usuń
    2. dzięki ,wcześniej nie znalazłam tego zbliżenia :)

      Usuń
  4. ojej a teraz nie mogę znaleźć gwiazdki z liczbą do kodu :(

    OdpowiedzUsuń
  5. gwiazdka jest pod obrazem - masz baterię?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. baterię wkładasz do tej maski obok hipciów na półce i masz podpowiedź do klikania rogów obrazu - patrzysz jaki kształt mają oczy po zaświeceniu i w których rogach pojawia się figura o podobnym kształcie

      Usuń
  6. Dobra , maska pokazuje mi figury geometryczne ,no ale gdzie podpowiedź na które mam patrzeć do kodu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy ta podpowiedź była, ja jej nie znalazłam, próbowałam po kolei i chyba na ośmioboku zaskoczyło

      Usuń
    2. Dokładnie na tej figurze co napisałaś ,też próbowałam po kolei ;)

      Usuń
  7. Ależ ta gra męcząca ,teraz nie wiem na czym użyć skalpel i czy muszą być dwa E czy wystarczy to jedno ?
    Ale chyba dwa ,bo mi nie zadziałało nic ,jak po kolei klikałam escape

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ze mnie ślepok! Drugie E było pod obrazem

      Usuń
  8. O a Elka chyba się na nas obrazi ,że nie czytamy jej komentarzy. Wszak ona napisała o podpowiedzi do figur he he
    Dzięki Elka i wybacz przeoczenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. No nieeeeee !! Brakuje mi jednej monety!! I jak mam ją znaleźć jak już wszystko pootwierałam,to takie teraz szukanie igły w stogu siana :(
    Może ktoś napisze ,którą monetę było znaleźć najtrudniej ?

    OdpowiedzUsuń
  10. MAM!!
    Znowu skrytka pod obrazem -tam moneta ! :)))

    OdpowiedzUsuń

Komentarze bardziej lub mniej powinny dotyczyć gry, czyli chwalimy, narzekamy, informujemy o błędach, no i przede wszystkim pomagamy sobie przejść grę. W miarę możliwości starajmy się nie podawać gotowych kodów, tylko wytłumaczyć skąd takie rozwiązanie.

Dozwolone tagi HTML w komentarzach.

Komentować mogą użytkownicy zarejestrowani i anonimowi. Więcej tu.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.