Jeśli dasz człowiekowi rybę, nakarmisz go na jeden dzień. Jeśli nauczysz go, jak łowić ryby, nakarmisz go na całe życie.

Translate This Blog

+grab this

wtorek, 15 marca 2016

The Adventures of Miss Libellule: The Mother of the Bird Men – Jo99


GRAJ

The Adventures of Miss Libellule: The Mother of the Bird Men to nowa gra przygodowa autorstwa Jo99.
Grę można zapisywać, takie 4 kropki z prawej strony ekranu to rozwijane menu.

Zobacz także: The Adventures of Miss Libellule: The Earl Octopusor

Rate this posting:
{[['']]}

16 komentarzy:

  1. Uwielbiam te gry, ale nie wiem, czy dzisiaj ją skończę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no i utknęłam :(
    nie wiem, gdzie umieścić taki pierścień powstały po połączeniu czerwonego i niebieskiego półkola ?

    mam już aktywne 2 lampy czerwoną i zieloną i kartki z podpowiedzią do symboli dla tych dwóch kolorów - brakuje mi podpowiedzi do niebieskiego diamentu

    OdpowiedzUsuń
  3. a jednak udało mi się skończyć :) ten pierścień jest potrzebny na samym końcu i trzeba go jeszcze połączyć z krążkiem z drzewkiem :)
    super gra !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. mam odblokowane tylko zielone i mi sie lokalizacje skonczyły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale co zielone? zielonego ptaka uwolniłaś?

      Usuń
    2. włozyłam zielony kryształ i ustawiłam znaczerk z podpowiedzi, mam zapalona zielona lampe. Nie widze juz wiecej lokacji, mam złotego orła, pochodnie, i to 2-kolorowe koło z połaczenia 2 kawałków, UTKNEŁAM helpppp

      Usuń
  5. uwielbiam te gry, grafika jest niesamowita, i bardzo dopracowane są, cudowne ♥
    na takie gry warto czekać

    i udało mi się przejść ją bez pomocy, jupi
    ale dostałam chyba oczopląsu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. w grze jest sporo takich podchwytliwych miejsc

    np. w czerwonej komnacie jak wejdziemy po schodach i ułożymy puzzle, to chyba podnosi się się taka kopuła z dołu i uwalnia panel na kryształy, ale też na prawo od puzzli można wziąć oko, które dajemy pod ptaka na dole w czerwonej komnacie

    OdpowiedzUsuń
  7. na czerwonych drzwiach jest taka złota postać, to podpowiedź jak ustawić tego człowieka na dole w czerwonej komnacie

    OdpowiedzUsuń
  8. w widoku na mostek, ptak po prawej trzyma panel, bierzmy z niego medal z ptakiem, ale trzeba go włożyć w to miejsce jeszcze raz żeby dostać podpowiedź do kolorów, ten medal z ptakiem i drzewem używamy kilkakrotnie, niektóre rzeczy trzeba zabierać po użyciu (jak się da)

    OdpowiedzUsuń
  9. odblokowałam zielonego i czerwonego ptaka, nie mam juz wiecej pomieszczeń i w itemach tylko koło kolorowe i żeton z drzewem
    helpppp

    OdpowiedzUsuń
  10. a rybę masz? albo miałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli nie, to w zbliżeniu na ten "sarkofag" w niebieskiej komnacie - tam, gdzie trzeba było włożyć 2 kamienie (z lewej i prawej) i tam, gdzie na zbliżeniu była noga z pazurami jest też w prawym dolnym rogu taki niebieski wężyk - trzeba go włożyć do lewej komory "sarkofagu" - dostaniesz rybę a ona po umieszczeniu na swoim miejscu odblokuje jeszcze jedno pomieszczenie

      Usuń
  11. Dzięki Elka, tego wężyka nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dalej już z górki :) ja wczoraj w tym samym miejscu utknęłam ;-)

      Usuń
  12. z przyjemnością zagrałam sobie jeszcze raz we wszystkie ich gry :D

    OdpowiedzUsuń

Komentarze bardziej lub mniej powinny dotyczyć gry, czyli chwalimy, narzekamy, informujemy o błędach, no i przede wszystkim pomagamy sobie przejść grę. W miarę możliwości starajmy się nie podawać gotowych kodów, tylko wytłumaczyć skąd takie rozwiązanie.

Dozwolone tagi HTML w komentarzach.

Komentować mogą użytkownicy zarejestrowani i anonimowi. Więcej tu.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.