Jeśli dasz człowiekowi rybę, nakarmisz go na jeden dzień. Jeśli nauczysz go, jak łowić ryby, nakarmisz go na całe życie.

Translate This Blog

+grab this

piątek, 3 czerwca 2016

Witch's House – Orei


GRAJ

Witch's House to nowa japońska gra escape od Orei.
Grę można zapisywać. 

Rate this posting:
{[['']]}

21 komentarzy:

  1. utknęłam na podpowiedzi z gwiazdami i ciągiem cyfr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy już sobie z tą podpowiedzią poradziłaś? ona akurat była prosta jak się znalazło jeszcze jedną "półkę"

      Usuń
    2. tak Ela, tkwię na tych słojach

      myślałam już że może te cyfry pod left/right to ilość kresek w literkach, w sumie nawet by pasowało, ale L to 2 a nie 1

      Usuń
  2. ale numer, nie zauważyłam widoków w bok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. otworzyłam tą witrynkę z buteleczkami, najpierw kliknęłam X potem Z, ale to trochę dziwne, bo jeszcze o ile Z każdy pisze tak samo, to X już niekoniecznie

    nie mogę rozgryźć tej wskazówki do słojów

    OdpowiedzUsuń
  4. na karteczce z planem pokoju czerwona kropka oznacza gdzie szukać przedmiotu, a pozostałe gdzie szukać podpowiedzi

    OdpowiedzUsuń
  5. podpowiedź z gwiazdkami i ciągiem liczb jest do książek obok sejfu na półce - jak się przyjrzeć szafce, to na górze jest jeszcze taka jedna opuszczana półka - na nią można przełożyć książki ponumerowane od 1 do 15 a potem wg. ciągu cyfr poukładać na dole - otrzymamy podpowiedź do kodu na 3 cyfry rzymski

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam otwartą prawą skrzynię ( w niej chyba część podpowiedzi do kodu 3-cyfrowego), statuetkę, którą postawiłam na prawym oknie ale nie wiem jak klikać trójkąciki w niej, moździerz, kartkę czerwono- niebieską z napisami LEFT/RIGHT i cyframi - myślałam, że otworzę słoiki ale nic z tego, białą kartkę z gwiazdkami i czarownicą, duchem, kotem i księżycem (takie same symbole widnieją na książkach - myślałam, że numery książek to kod do sejfu, ale nie) oraz butelkę z niebieskim płynem - nie mam kartki z planem pokoju

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta kartka to podpowiedź do kodu czterocyfrowego, położenie obrazka wśród gwiazdek to podpowiedź do kolejności, na książkach masz cyfry odpowiadające obrazkom

      ja mam 2 puchary na oknach ale nadal nie mam do nich podpowiedzi

      Usuń
  7. otworzyłam pierwszy słój :))) dzięki Jednorogini za natchnienie - rzeczywiście chodzi o ilość kresek w literze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. dobra, otworzyłam słoje

    niebieskie lewo/ czerwone prawo to podpowiedź do kierunków, niebieski to lewo, czerwony prawo... proste

    te cyfry pod spodem to chyba ilość kresek w literkach, chociaż to nie całkiem mi się zgadza
    L=1 (a powinno 2)
    E=4
    F=3
    T=2

    R=3 (brzuszek osobno i stopka osobno)
    I=1
    G=2
    H=3
    T=2

    i to bezpośrednio nie ma znaczenia, chodzi tylko o to, by to samo zrobić z literkami MAMUSI i SAKANA
    czyli np.
    M=4
    A=3
    S=1

    teraz słój z rybą klikamy wg podpowiedzi
    czerwone S to 1 kliknięcie prawo na tym słoju
    niebieskie A to 3 kliknięcia lewo na słoju

    ze słojem z wężem (który wygląda jak kupa) robimy to samo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko mała uwaga

      ja tyle klikałam na te słoje że może to dlatego
      wydaje mi się że mój słój z rybą zatrybił bez ostatniej literki, otworzył mi się po kliknięciu 3xlewo chyba?

      Usuń
  9. a gdzie podpowiedź do klikania gwiazdek na brązowych słojach ? - nie mam tego klucza jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  10. użyj tych okularków, patrz na ściany wg szarych kropek z mapki pokoju

    zauważ że ten plan pokoju też widać na szybce tej półki po kliknięciu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki - no przecież próbowałam patrzyć na ściany i przez okno i nic, a po Twoim komentarzu od razu znalazłam cyferki ;-)

      Usuń
    2. bo może nie patrzyłaś przez te okularki :D

      Usuń
  11. do kociołka wrzuciłam wszystko wg podpowiedzi
    4
    2
    1
    3
    5

    to kolejność rzeczy w item, górna rzecz to pierwsza od lewej w item, wrzucamy w kolejności 1~5

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. ja też skończyłam :) super

      dzięki za pomoc :*

      Usuń

Komentarze bardziej lub mniej powinny dotyczyć gry, czyli chwalimy, narzekamy, informujemy o błędach, no i przede wszystkim pomagamy sobie przejść grę. W miarę możliwości starajmy się nie podawać gotowych kodów, tylko wytłumaczyć skąd takie rozwiązanie.

Dozwolone tagi HTML w komentarzach.

Komentować mogą użytkownicy zarejestrowani i anonimowi. Więcej tu.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.