Jeśli dasz człowiekowi rybę, nakarmisz go na jeden dzień. Jeśli nauczysz go, jak łowić ryby, nakarmisz go na całe życie.

Translate This Blog

+grab this

środa, 27 lipca 2016

Liver Test Program (Ussa ed.) – Orei


GRAJ

Liver Test Program (Ussa ed.) to nowa japońska gra escape od Orei.
Grę można zapisywać, na początku prawe krzaczki to nowa gra, a lewe kontynuacja zapisanej.

Zobacz także:  Liver Test Program

Rate this posting:
{[['']]}

9 komentarzy:

  1. Czy ktoś "ugryzł" w jakiś sposób tą grę ? Bo ja nie wiem ,od której strony zacząć...

    OdpowiedzUsuń
  2. jeżeli chodzi o samo zaczęcie, to parzymy na głowę (=podpowiedź z tyłka) i tak kręcimy prawo/lewo tą gałką

    OdpowiedzUsuń
  3. dalej jeszcze potrafię otworzyć szafkę z kartką i liczbami jakimiś, natomiast nie wiem za bardzo co z szafką na kod
    krzaczki na górze to
    4 8 1 3
    a na dole to
    6 1 10 7

    nie wiem co znaczy ten plusik

    OdpowiedzUsuń
  4. w poprzedniej części też na tym utknęłam

    OdpowiedzUsuń
  5. ok, już wiem, to nie chodzi o cyfry tylko o liczbę kresek w krzaczku, to ta karteczka z szafki
    10 8 4 11 to liczba kresek w danym znaku, na tej samej zasadzie liczymy kreski w panelu z kodem

    pierwszy znaczek od lewej na górze składa się z 5 kresek (właściwie chodzi o pociągnięcia tuszem, kiedy się ten znaczek rysuje), bo zaczynamy od poziomej kreski na górze i bez odrywania ręki ciągniemy ją do prawej a potem w dół, czyli te dwie kreseczki liczą się jako 1, reszta znaków jest prosta i mają tyle kresek ile widać

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiem jak klikać te przyciski przy oknie, za tymi drzwiami położenie kulek ciągle się zmienia

    OdpowiedzUsuń
  7. myślałam że może chodzi znów o to ustawienie z odwrotu kartki, bo jest nadal aktywna, ale nie działa mi to

    OdpowiedzUsuń
  8. dziwne, pożaliłam się i podziałało, chociaż wcześniej przecież robiłam tak samo

    OdpowiedzUsuń
  9. super gra, przy okazji skończyłam poprzednią część, która właściwie była taka sama, jeśli chodzi o zagadki

    OdpowiedzUsuń

Komentarze bardziej lub mniej powinny dotyczyć gry, czyli chwalimy, narzekamy, informujemy o błędach, no i przede wszystkim pomagamy sobie przejść grę. W miarę możliwości starajmy się nie podawać gotowych kodów, tylko wytłumaczyć skąd takie rozwiązanie.

Dozwolone tagi HTML w komentarzach.

Komentować mogą użytkownicy zarejestrowani i anonimowi. Więcej tu.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.